Functionalitati apisLEX
O paleta intreaga de instrumente create special pentru tine
Facturare
apisLEX contine un modul avansat de facturare care genereaza documente, calculeaza situatia de ansamblu, raporteaza cifrele finale si alerteaza atunci cand lucrurile nu merg asa cum a fost previzionat.
Clienti si contracte
Fiecare client inregistrat in aplicatie poate primi atribute conform specificatiilor de modelare a aplicatiei. Un avocat poate vedea exact ce dosar este legat de unul dintre clientii sai, care este istoricul comunicarii dintre firma de avocatura si acest client, toate datele de contact necesare etc.
Integrare cu portal.just.ro
apisLEX se integreaza automat cu portalul instantelor. Apesi butonul de sincronizare si toate datele din portal se transfera in aplicatia apisLEX. Informatiile din dosarul inscris pe portalul instantelor cu privire la data, locatia, stadiul sau rezolutia pot fi ulterior regasite in aplicatia apisLEX.
Pontaj
In functie de profilul cabinetului si fluxul de lucru, cu apisLEX puteti implementa o solutie de pontaj. Astfel, fiecare ora de lucru poate fi monetizata corespunzator.
Planificarea activitatilor
Aplicatia apisLEX functioneaza ca o agenda. Utilizatorii isi pot planifica activitatile zilnice, pot face programari, pot folosi calendarul ca un reminder.
Configurare contracte, dosare, clienți
Cu ajutorul aplicatiei apisLEX nu se configureaza doar facturile ci si orice alt document de interes pentru utilizator. apisLEX nu numai ca poate inregistra dosare de instanta, ci poate lucra si cu proiecte de consultanta.
Calendar
Cu ajutorul calendarului apisLEX angajatii si managementul pot programa evenimente si pot urmari situatia pontajului.
Sincronizare cu clientul de email
Pe scurt, primesti si trimiti mailuri dinrect in aplicatie, pastrand adresa de email. Adica, un utilizator, sa zicem cu adresa de email ion.popescu@popescusiasociatii.ro nu va trebui sa isi acceseze adresa de email din outlook.
Un CRM pentru avocati
Clientii sunt combustibil vital pentru orice firma de avocatura. De aceea procesul de colectare de lead-uri, de prospectare, de nurturing si de support trebuie sa fie sustinut de un sistem puternic.